14 July 2008 #1 Cop-Pop Well-Known Member Joined 26 October 2007 Messages 8,666 Location Glos, UK Visit site My horse has started to lose her summer coat already! Anyone elses started shedding? Hopefully we'll get some warm weather and it will stop
My horse has started to lose her summer coat already! Anyone elses started shedding? Hopefully we'll get some warm weather and it will stop
14 July 2008 #2 H Honeypots Well-Known Member Joined 7 September 2006 Messages 5,933 Visit site My cobbie is shedding again...my shettie and exmoor cross still haven't lost all their winter coats yet!!
My cobbie is shedding again...my shettie and exmoor cross still haven't lost all their winter coats yet!!
14 July 2008 #3 trendybraincell Well-Known Member Joined 8 May 2008 Messages 2,836 Visit site I noticed major shedding today too from my D
15 July 2008 #4 Z zelli Well-Known Member Joined 16 February 2008 Messages 315 Visit site yeah mine have been shedding for about a week and are starting to feel a bit like velvet too now... it better stop! im not ready for winter yet!
yeah mine have been shedding for about a week and are starting to feel a bit like velvet too now... it better stop! im not ready for winter yet!
15 July 2008 #5 stencilface High upon a hillside Joined 28 February 2008 Messages 21,078 Location Leeds Visit site Mine has got a thick coat anyway pretty much all year - will be gettnig the clippers out this weekend
Mine has got a thick coat anyway pretty much all year - will be gettnig the clippers out this weekend