15 October 2007 #1 F fuzzyp Well-Known Member Joined 28 May 2007 Messages 125 Location peterborough Visit site Does anyone else's horse yawn after eating polo's? Odd i know
16 October 2007 #2 J jacky Member Joined 16 October 2007 Messages 27 Location West Yorkshire Visit site MIne love polos - but have never yawned after eating them. My mare yawns when you try to put bridle on. She stands there yawing like mad.. strange.
MIne love polos - but have never yawned after eating them. My mare yawns when you try to put bridle on. She stands there yawing like mad.. strange.
17 October 2007 #3 B bobz1305 Active Member Joined 29 August 2007 Messages 36 Visit site Mine 'yawns' all the time but I have been told it is because she is getting older and bits off food get stuck in her teeth, its her way of trying to dislodge food i suppose! Dont know how old your horse is, maybe he's just sleepy!!
Mine 'yawns' all the time but I have been told it is because she is getting older and bits off food get stuck in her teeth, its her way of trying to dislodge food i suppose! Dont know how old your horse is, maybe he's just sleepy!!
18 October 2007 #4 S SecretSquirrell379 Well-Known Member Joined 28 October 2005 Messages 4,680 Visit site My mare yawns when you take her bridle off!