12 November 2023 #1 M Muddywellies Well-Known Member Joined 22 July 2007 Messages 1,775 Visit site Are anyone's mares being very hormonal atm. Mine seems to have been constantly in season this past month.
Are anyone's mares being very hormonal atm. Mine seems to have been constantly in season this past month.
12 November 2023 #2 M Muddywellies Well-Known Member Joined 22 July 2007 Messages 1,775 Visit site Anyone else, or is it just me ?
12 November 2023 #3 Z Zoeypxo Well-Known Member Joined 2 July 2021 Messages 1,237 Visit site Mine is usually always in season all year round, interestingly this summer/autumn hasnt had any and has just been diagnosed with cushings! So for mine not being in season was showing a problem, always in season totally normal for her usually
Mine is usually always in season all year round, interestingly this summer/autumn hasnt had any and has just been diagnosed with cushings! So for mine not being in season was showing a problem, always in season totally normal for her usually
12 November 2023 #4 mavandkaz Well-Known Member Joined 31 August 2007 Messages 777 Location Hampshire Visit site My mare seems to constantly be in season, and she has certainly been very flirty the past week
12 November 2023 #5 M MidChristmasCrisis Well-Known Member Joined 8 August 2014 Messages 4,681 Visit site My mares are regularly in season…being surrounded by geldings keeps em going…