8 September 2010 #1 A auguste22 New User Joined 8 September 2010 Messages 1 Visit site bonjour ben on m'a conseillé la mutuelle de SwissLife mais j'ai besoin avant ça de vos avis ça m'intéressent beaucoup merci d'avance.
bonjour ben on m'a conseillé la mutuelle de SwissLife mais j'ai besoin avant ça de vos avis ça m'intéressent beaucoup merci d'avance.
8 September 2010 #2 C ChesnutsRoasting Well-Known Member Joined 15 December 2009 Messages 3,353 Visit site Aucun thankyou, toutes les compagnies d'assurances restent volent
8 September 2010 #3 mollichop Well-Known Member Joined 7 September 2009 Messages 2,814 Location Peterborough Visit site Could you translate for me please BS? I'm a simpleton
8 September 2010 #4 quirky Well-Known Member Joined 3 January 2008 Messages 9,849 Location Purdah Visit site It says ..... Hi Ben, I was advised to invest in SwissLife, but I would very much appreciate hearing your opinion on that. Thank you in advance." ... of course Oh yes, BS replies ... No thankyou, all insurance companies are still flying Last edited: 8 September 2010
It says ..... Hi Ben, I was advised to invest in SwissLife, but I would very much appreciate hearing your opinion on that. Thank you in advance." ... of course Oh yes, BS replies ... No thankyou, all insurance companies are still flying
8 September 2010 #5 mollichop Well-Known Member Joined 7 September 2009 Messages 2,814 Location Peterborough Visit site Thanks Quirky - hmm appropriately in AAD then
8 September 2010 #6 C Cedars Well-Known Member Joined 19 May 2009 Messages 7,830 Visit site Toot de la fruit.
8 September 2010 #7 Cinnamontoast Fais pas chier! Joined 6 July 2010 Messages 38,786 Visit site Je t'ai envoyé un message privé! Have messaged her. Blazingsaddles, do you mean 'voleurs'-thieves?
8 September 2010 #8 Katikins Well-Known Member Joined 4 March 2010 Messages 772 Location Den Haag, Netherlands Visit site flamehead said: Toot de la fruit. Click to expand... Aaah Joey... with the best French there is! Funny funny episode!
flamehead said: Toot de la fruit. Click to expand... Aaah Joey... with the best French there is! Funny funny episode!
8 September 2010 #9 C ChesnutsRoasting Well-Known Member Joined 15 December 2009 Messages 3,353 Visit site cinammontoast said: Je t'ai envoyé un message privé! Have messaged her. Blazingsaddles, do you mean 'voleurs'-thieves? Click to expand... Yes Say no more
cinammontoast said: Je t'ai envoyé un message privé! Have messaged her. Blazingsaddles, do you mean 'voleurs'-thieves? Click to expand... Yes Say no more