EstherHegt
Well-Known Member
Dolcé;10803542 said:Jacobskruiskruid zaden kunnen slapend in de grond blijven zo lang als 20 jaar, wanneer de grond wordt dan verstoord ze beginnen te ontkiemen, paarden maken het terrein ideaal voor hen om dit te doen vanwege de schade die hun hoeven doen op natte grond. Jacobskruiskruid is verschijnen er steeds meer, omdat het niet voldoende onder controle door een van beide plaatselijke autoriteiten op hun land, noch door een aantal boeren. Toen we het Jacobskruiskruid te trekken in onze velden het kan jaren duren om volledig te elimineren (ervan uitgaande dat geen verdere besmetting in die tijd), het doet verminderen jaar op jaar al en uiteindelijk zou gewoon de oneven plant. Het belangrijkste wat iedereen kan doen is voorkomen dat het zaaien. Zo veel als ik denk dat het een mooie plant om naar te kijken (stinkt wel) zou het niet de moeite mij een beetje om het te zien volledig uitgeroeid in dit land, en ik ben er vrij zeker van dat ik ben niet de enige. Als dat betekent dat het verlies van de cinnaber mot ook het zij zo! Wat zou eigenlijk zijn, zou echt interessant zijn als professor Knottenbelt verscheen op hier om het afval wordt beweerd over hem te beantwoorden! Ik zou er niet aan denken over te gaan tot een forum in een ander land en groffe woorden die een zeer gerespecteerde professional en ik voel me wel op dat je lijkt te vinden dat acceptabel te zetten! Voel je vrij om te kweken zo veel Jacobskruiskruid als je wilt in je eigen land en ons met rust te laten om onze weiden te beheren zoals wij dat nodig achten!
I like your post!!! Google translate did not everything right, but I like the time you did for this. That is trying to commicate and investing in understanding each other.
I would really like proffesor Knottenbelt would respond in public and explain his nonsense!!
Last edited: